برگزاری جلسه هیئت امنایی حمایت از کودکان بی سرپرست استان اردبیل

جلسه هیئت امنایی حمایت از کودکان بی سرپرست و مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در بنیاد شمیم مهر اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر اردبیل؛

بعد از ظهر امروز سه شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، صد و چهل و ششمین جلسه هیئت امنایی حمایت از کودکان بی سرپرست استان اردبیل و صدمین جلسه رسمی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در سالن اجتماعات زنده یاد دکتر یوسف معماری بنیاد شمیم مهر اردبیل برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست و مجمع خیرین مدرسه ساز استان توسط جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد شمیم مهر استان اردبیل ارائه شد.

جواد قرآن نویس با اشاره به فعالیت چندین ساله این بنیاد بیان داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی، این بنیاد با پشتیبانی های خیرین و کمک های مردمی، در ارائه خدمات در حوزه های مختلف درمانی و حمایتی و خیریه مشکلی نداشته و تلاش داریم همزمان با فرارسیدن عید نوروز، بسته های حمایتی و غذایی را در اختیار کودکان مبتلا به سرطان قرار دهیم.

وی اظهارداشت: در استان اردبیل هیچ کودک سرطانی نیست که از بابت درمان، هزینه ای پرداخت کند و بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اردبیل تمامی هزینه ها را متقبل می شود.

رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان شمیم مهر اردبیل با اشاره به راه اندازی دستگاه فلوسایتومتری در این بنیاد در هفته آینده عنوان کرد: این دستگاه جزو دستگاه های پیشرفته و مجهز دنیا بوده که تنها در ۵ مرکز استان در کشور وجود دارد و هفته آینده برای اولین بار در استان اردبیل نصب و راه اندازی خواهد شد و قادر است در کمتر از یک ساعت، مارکرها و پارامترهای مربوط به سرطان خون را آنالیز و ارائه دهد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از این، نمونه ها به تهران و سایر مراکز مجهز آزمايشگاهی ارسال می شد که با نصب این دستگاه در بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، آنالیز نمونه ها در اردبیل انجام خواهد شد.

قرآن نویس از آمادگی این بنیاد جهت ایجاد مرکز پیوند سلول های بنیادی به عنوان یکی از نیازهای اساسی بیماران مبتلا به سرطان استان خبر داد و گفت: ایجاد این مرکز در استان با اهمیت بوده و بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اردبیل آمادگی ایجاد این مرکز را در استان دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top