برگزاری دومین جشنواره قلک شمیم مهر

دومین جشنواره قلک شمیم مهر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل با موفقیت برگزار شد. این جشنواره با حضور جمعی از مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی در پارک صخره‌ای شورابیل برگزار گردید.

دومین جشنواره قلک شمیم مهر به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست

دومین جشنواره قلک شمیم مهر در استان اردبیل به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل برگزار شد. این جشنواره با حضور مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی در پارک صخره‌ای شورابیل با موفقیت برگزار شد.

در این مراسم، حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، اظهار داشت که به دلیل شیوع بیماری کرونا، این جشنواره با سه سال تاخیر برگزار شده است. او امیدوار است که در آینده بتوانند چندین دوره از این جشنواره را با موفقیت برگزار کنند.

دومین جشنواره قلک شمیم مهر، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، با موفقیت در استان برگزار شد. این جشنواره که به عنوان “قلک شمیم مهر” شناخته می‌شود، در پارک صخره‌ای شورابیل برگزار شد و با حضور گسترده‌ای از مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی برگزار شد.

سخنان حاج جواد قرآن نویس

حاج جواد، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، در سخنان خود اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا، این جشنواره با سه سال تاخیر برگزار شده است. اما او به امید آن است که در آینده بتوانند چندین دوره از این جشنواره را با موفقیت برگزار کنند.

در سخنرانی خود، حاج جواد حضور و حمایت خیرین بزرگوار اردبیلی و همچنین خیرین از کشورهای مختلف را تقدیر و قدردانی کرد. او از اهدای یک واحد مسکونی، یک باب مغازه و یک دستگاه خودرو توسط یکی از خیرین، و اهدای یک باب مغازه توسط خیر بزرگوار دیگر به نفع کودکان سرطانی خبر داد و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را نیز به عنوان بخشی از این جشنواره معرفی کرد.

جشنواره قلک شمیم مهر دوم در استان اردبیل

جشنواره قلک شمیم مهر دوم در استان اردبیل با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان برگزار شد. این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل با موفقیت برگزار شد. در این جشنواره، مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی حضور داشتند.حاج جواد، رئیس هیئت مدیره بنیاد

جشنواره قلک شمیم مهر در استان اردبیل با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، با موفقیت برگزار شد. این جشنواره در پارک صخره‌ای شورابیل برگزار شد و با حضور گسترده‌ای از مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی رونمایی شد.

حضور و حمایت خیرین بزرگوار اردبیلی

وی از حضور و حمایت خیرین بزرگوار اردبیلی و همچنین خیرین کشورهای مختلف در این جشنواره تشکر و قدردانی کرد. او به اهدای یک واحد مسکونی، یک باب مغازه و یک دستگاه خودرو توسط یکی از خیرین، و اهدای یک باب مغازه توسط خیر بزرگوار دیگر به نفع کودکان سرطانی اشاره کرد و از این نوع حمایت‌ها و خیریه‌ها سخن گفت. همچنین، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز در این جشنواره برگزار شد که به تنوع و جذابیت آن بیافزاید.

در نهایت، جشنواره قلک شمیم مهر دوم در استان اردبیل به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل برگزار شد. این جشنواره با حضور مسئولین، معتمدین شهر، خیرین، خانواده‌ها و کودکان خیر اردبیلی در پارک صخره‌ای شورابیل با موفقیت به پایان رسید.

برای درخواست آنلاین قلک کلیک کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top