تبریک روز پرستار بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی

تجلیل از پرستاران بخش خون و انکولوژی کودکان بیمارستان بوعلی

تبریک روز پرستار بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی به منظور احترام و تقدیر از زحمات بی دریغ پرستاران بیمارستان بوعلی بخش کودکان اردبیل، که به عنوان عناصر بارز و حیاتی در خدمات بهداشتی و درمانی این بخش مهم بیمارستان فعالیت می‌نمایند، امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل همراه با اعضای بنیاد، به بخش مذکور سفر کرده و در جلسه‌ای معطر از احترام و ارزش قرار گرفتند.

همزمان با آغاز مراسم، که به مناسبت روز پرستار و ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) برگزار گردید، جواد قرآن نویس و اعضای هیئت مدیره با صمیمیت و مهربانی، لوح تقدیر و هدایای نفیس را به پرستاران و کادر درمانی این بخش اهدا نمودند. این لحظات، فرصتی بود که از پرستاران بخش خون و انکولوژی کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌شان در خدمت به مراجعین و ارائه مراقبت‌های با کیفیت، قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

حضور جواد قرآن نویس و اعضای بنیاد در این مراسم، نشان از اهمیت و ارزشیابی بالایی است که برای کادر پرستاری و درمانی در نظر گرفته می‌شود. این اقدام نه تنها نشان از توجه و ارزش‌گذاری به زحمات آنان دارد، بلکه موجب افزایش انگیزه و ارتقاء روحیه کاری آنها نیز می‌گردد.

در پایان، اعضای بنیاد شمیم مهر استان اردبیل از مدیریت و پرستاران بخش خون و انکولوژی کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل برای تلاش‌های بی‌دریغشان تشکر و قدردانی کرده و امیدوارند که با تداوم این زحمات، بتوانند به بهبود و رفاه حال بیماران بیشتری در این بخش ارزانی دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top