تجلیل از آقای قرآن‌نویس: اهدای نشان «والی مهر» به خیر با سابقه اردبیل

با حضور حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی و دکتر رضا قاسمیان

در مراسمی با حضور حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، و دکتر رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، تجلیلی از آقای جواد قرآن‌نویس، یک خیر با سابقه اردبیلی، صورت گرفت. در این مراسم، به پاس سال‌ها تلاش و خدمات ماندگار در امور خیریه و حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست، از حاج جواد قرآن‌نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل با اهدای نشان عالی “والی مهر” تجلیل شد.

نشان «والی مهر» به خیر با سابقه و دیرین اردبیلی اعطا شد

در آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌های استان اردبیل، نشان “والی مهر” به جواد قرآن‌نویس، خیر با سابقه و دیرین اردبیلی، اعطا شد. این مراسم با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، جمع زیادی از خیران و مسئولان عالی استان برگزار گردید.

انتخاب مدیران برگزیده با معیارهای مختلف

انتخاب افراد برگزیده برای این نشان با در نظر گرفتن شاخص‌ها و معیارهای مختلفی صورت گرفته است. این معیارها شامل میزان و تعداد کمک‌های انجام شده، استمرار در حمایت از مددجویان، سابقه همکاری، میزان اثربخشی کمک‌ها، گستره جغرافیایی حمایت‌ها و توانایی در شبکه‌سازی زنجیره خیرین می‌شود.

هدف از جشنواره ملی «والی مهر»

این جشنواره ملی با هدف قدردانی از نیت خیر و عمل صالح نیک اندیشان، ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری، اکرام ایتام، نشر سنت‌های حسنه اسلامی و ارتباط و هماهنگی با موسسات خیریه و تشکل‌های نیکوکاری مردمی برگزار می‌شود.

فعالیت‌های خیریه و تلاش‌های مدرسه‌سازی آقای قرآن‌نویس

جواد قرآن‌نویس، با تجربه‌های سختی که در دوران تحصیل داشته، به تلاش برای احداث مدارس در مناطق محروم پرداخته است. او به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست استان و رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (شمیم مهر استان اردبیل)، فعالیت می‌کند.

کتاب “بوی گلبرگ‌های خیس

در سال ۱۴۰۰، در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، کتابی با عنوان “بوی گلبرگ‌های خیس” به رشته تحریر درآمده که زندگینامه و کارنامه درخشان جواد قرآن‌نویس را به تصویر می‌کشد. این کتاب شامل زندگی و کارنامه‌ی خیر مدرسه‌ساز جواد قرآن‌نویس در بیش از ۱۱۰ صفحه همراه با آلبوم عکس و زندگینامه این خیر گردآوری شده است.

نمایش اقدامات خیرخواهانه

در مراسم تجلیل از جواد قرآن‌نویس، کلیپ‌هایی از اقدامات و کمک‌های او به نیازمندان و همنوعان نمایش داده شد. همچنین، تمبر یادبودی نیز به افتخار این خیر اردبیلی رونمایی شد.

پایان مراسم با تجلیل از سایر موسسات خیریه

مراسم با تجلیل از سایر موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان اردبیل به پایان رسید. این تجلیل شامل مداحی و اجرای سرود نیز بود، که با هدف ارتقاء فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top