دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره بنیاد شمیم مهر استان اردبیل با رئيس کل دادگستری استان

دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره بنیاد شمیم مهر استان اردبیل با رئيس کل دادگستری استان

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، قبل ازظهر امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ حاج جواد قرآن نویس، رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل به همراه تعدادی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان بنیاد با حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان از فعالیت ها و اقدامات بنیاد شمیم مهر تجلیل کرد. حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بنیاد ارائه داد.







به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، قبل از ظهر امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ حاج جواد قرآن نویس، رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل به همراه تعدادی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان بنیاد با حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان از فعالیت ها و اقدامات بنیاد شمیم مهر تجلیل کرد. حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بنیاد ارائه داد.

در جلسه، حاج جواد قرآن نویس به‌طور مفصل به حضور حجت الاسلام کثیرلو توضیحاتی ارائه داد و نقش و اهمیت بنیاد شمیم مهر در حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان را بیان کرد. او از مسئولیت‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده توسط بنیاد در زمینه‌های بهداشت، آموزش، مراقبت‌های پزشکی، رفاه و حمایت روانی کودکان درمان نیازمند، به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، سخن گفت.

همچنین، حاج جواد قرآن نویس از اهداف آتی بنیاد نیز به رئیس کل دادگستری استان گزارش داد و نقش این اهداف در کمک به کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان را برشمرد. او تاکید کرد که بنیاد شمیم مهر با همت و پشتکار کارکنان و همکاران خود تلاش خواهد کرد تا بهترین خدمات را به این کودکان ارائه دهد و زندگی‌شان را با ایجاد شادی و امید بهتر کند.

در پاسخ، حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان، از تلاش‌ها و فعالیت‌های بنیاد شمیم مهر تقدیر کرد و تأکید کرد که اینگونه انجمن‌ها و بنیادها نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند و باید از تلاش‌های آن‌ها حمایت شود. وی اعلام کرد که دستگاه قضایی نیز آماده است با همکاری بنیاد شمیم مهر و سایر سازمان‌ها و نهادها، در راستای کمک به این گروه آسیب‌پذیر اجتماعی قدم‌های موثری بردارد.

در پایان این دیدار، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بنیاد شمیم مهر استان اردبیل از حجت الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان، باتقدیم  حضور و توجه‌های ارزشمندشان قدردانی کردند و امیدواری داشتند که با همکاری مثبت‌تری، بتوانند رسالت انسان‌دوستانه خود را در خدمت به کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان به نحو بهتری ادامه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top