بیست و یکمین جلسه هیات امنای بنیاد کودکان سرطانی شمیم مهر استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، صبح امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بیست و یکمین جلسه هیات امنای بنیاد کودکان سرطانی شمیم مهر استان اردبیل در سالن زنده یاد دکتر یوسف معماری بنیاد شمیم مهر استان برگزار شد.

در این جلسه حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان استان اردبیل، گزارشی از فعالیت های شمیم مهر در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه ۵۵۹ کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش بنیاد بوده و ۱۱۹ مورد در حال درمان می باشند اظهارداشت: از سال ۱۳۸۵ تاکنون ۱۳۴ کودک مبتلا به سرطان بهبود یافته اند.

رئیس بنیاد شمیم مهر استان اردبیل تصریح کرد: پرداخت هزینه های مربوط به بیمارستان بوعلی، بخش خون و انکولوژی، هزینه تهیه دارو، تحویل بسته های غذایی به خانواده های کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش با اولویت ویژه، خریداری آنژیوکت و اهدا به بیمارستان بوعلی، ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده های تحت پوشش، سایر هزینه‌های درمانی صورت گرفته از قبیل مطب خصوصی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و… و همچنین هزینه های متفرقه اعم از ایاب و ذهاب، کفن و دفن، اقامت در مهمانپذیر، پوشاک و… از جمله مهمترین اقدامات این بنیاد در سال ۱۴۰۱ می باشد.

وی از عزم جدی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل در رسیدگی و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده های تحت پوشش بنیاد خبر داد و افزود: علاوه بر هزینه های دارو و درمانی کودکان مبتلا به سرطان، رسیدگی و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده های تحت پوشش با اولویت ویژه از برنامه های مهم بنیاد در سال‌جاری می باشد.

قرآن نویس بیان داشت: با تجویز پزشک معالج کودکان تحت پوشش بنیاد که در بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی بستری هستند هفته ای دوبار آبمیوه طبیعی تهیه شده و در بین این کودکان توزیع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top