تجلیل از دکتر صندوقچیان و دکتر براک توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل

تجلیل از دکتر صندوقچیان و دکتر براک توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با حضور حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل در بیمارستان بوعلی، از دکتر بابک صندوقچیان و دکتر منوچهر براک تجلیل شد. در این مراسم نشان عالی بنیاد به دکتر بابک صندوقچیان، فوق تخصص خون و انکولوژی کودکان بمناسبت انتخاب بعنوان استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دکتر منوچهر براک، رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل به پاس همکاری با این بنیاد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، یک مراسم تجلیل با حضور حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل در بیمارستان بوعلی برگزار شد. در این مراسم، دکتر بابک صندوقچیان و دکتر منوچهر براک تجلیل شدند.

دکتر بابک صندوقچیان، فوق تخصص خون و انکولوژی کودکان، به مناسبت انتخابش به عنوان استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، نشان عالی بنیاد را دریافت کرد. این تجلیل به تقدیر از دستاوردها، تلاش‌ها و تعهد او در زمینه تخصص خود و بهره‌برداری از دانش و تجربه‌هایش برای بهبود و خدمت به کودکان مبتلا به سرطان اردبیل است.

همچنین، به خاطر همکاری صمیمانه و تلاش‌هایش در پشتیبانی از بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، دکتر منوچهر براک، رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل، نیز نشان عالی بنیاد را دریافت کرد.

این مراسم تجلیل، نشان دهنده تقدیر و قدردانی از تلاش‌ها و ارزش‌هایی است که این دو فرد در حوزه پزشکی و حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان اردبیل به ارمغان آورده‌اند. این تجلیل همچنین نمونه‌ای از همکاری مؤثر بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بنیاد شمیم مهر استان اردبیل را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top