تجلیل از رئیس و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با حضور حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل در بیمارستان امام رضا (ع)، از رئیس و مدیر این بیمارستان تجلیل شد.

در این جلسه و به پاس همکاری های آقای داور احدی، نشان عالی بنیاد و لوح تقدیر به ایشان اهدا شد.

همچنین از دکتر حامد محسنی راد، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) نیز با اهدای تابلو تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، یک مراسم تجلیل با حضور حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم، رئیس و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) تجلیل شدند و تقدیر از همکاری‌های آقای داور احدی صورت گرفت. حضور حاج جواد قرآن نویس و اهدای نشان عالی بنیاد و لوح تقدیر به آقای داور احدی، نشان از ارزش قابل تقدیر و همکاری بین بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان و مدیران بیمارستان داشت.

علاوه بر این، به دکتر حامد محسنی راد، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) نیز تجلیل شد و یک تابلوی تقدیر به ایشان اهدا گردید. این تجلیل، به اثبات تشکر و تقدیر از نقش مهم و رهبری دکتر محسنی راد در مدیریت بیمارستان و همچنین همکاری‌های بنیاد شمیم مهر استان اردبیل انجام شد.

این مراسم نشان از تلاش‌های مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان برای بهبود و ارتقاء خدمات در حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top