توزیع میوه و بسته غذایی در بین کودکان بستری بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی

توزیع میوه و بسته غذایی در بین کودکان بستری بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، به همت بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان استان اردبیل، میوه و بسته های غذایی در بین کودکان بستری بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی اردبیل توزیع شد.

گفتنی است این بسته های غذایی در بین ۱۵ کودک بستری بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی توزیع شد و این اقدام دوبار در هفته توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل انجام می گردد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، به همت بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان استان اردبیل، صبح امروز در بیمارستان بوعلی اردبیل، میوه و بسته‌های غذایی در بین کودکان بستری در بخش خون و انکولوژی توزیع شد.

بسته‌های غذایی حاوی مواد غذایی متنوع و میوه‌های تازه در بین ۱۵ کودک بستری در بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی توزیع شد. این توزیع به صورت دوبار در هفته توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل انجام می‌شود، هدف از این اقدام فراهم کردن تغذیه سالم و مناسب برای کودکان بستری و تقویت سلامت آن‌ها است.

بنیاد شمیم مهر استان اردبیل با تلاش‌های مستمر و همت قابل تحسین خود، به منظور ارائه حمایت و کمک به کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان، این اقدامات را به صورت منظم و مستمر انجام می‌دهد. این تلاش‌ها با هدف بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کودکان در شرایط سخت بستری و درمان آن‌ها انجام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top