توزیع میوه در بین کودکان بستری بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی

توزیع میوه در بین کودکان بستری

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، صبح امروز سه شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲. در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکان مبتلا به سرطان در استان اردبیل. تعداد ۱۰ بسته میوه به بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی توزیع شد. این توزیع میوه و بسته‌های غذایی، به دلیل اهمیت آن در تغذیه کودکان بستری، دو بار در هفته توسط بنیاد شمیم مهر استان اردبیل انجام می‌شود.

بنیاد شمیم مهر با تلاش‌های خود به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکانی که درگیر بیماری سرطان هستند. مصمم است تا با فراهم آوردن امکانات و منابع مورد نیاز، بهبود وضعیت زندگی و سلامتی آن‌ها را بهبود بخشد. توزیع میوه و بسته‌های غذایی در بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی، یکی از روش‌هایی است که بنیاد شمیم مهر در این راستا فعالیت می‌کند.

این اقدام مستمر و همچنین تکراری بنیاد شمیم مهر. باعث شده تا کودکان بستری در بخش خون و انکولوژی بیمارستان بوعلی از تغذیه مناسب و مواد مغذی که در میوه‌ها و بسته‌های غذایی وجود دارند، بهره‌مند شوند. این اقدامات باعث افزایش سطح رضایتمندی کودکان و خانواده‌های آنان می‌شود و نقش مهمی در بهبود وضعیت کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان دارد.

برنامه های بنیاد شمیم مهر استان اردبیل

بنیاد شمیم مهر استان اردبیل تاکنون با همکاری اهالی خیر و مردم نیکوکار استان. برنامه‌های مختلفی را برای کمک به کودکان در معرض آسیب اجتماعی و بیماری‌های خطرناک اجرا کرده است.

بنابراین، بنیاد شمیم مهر استان اردبیل به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان، با توزیع میوه و بسته‌های غذایی دوبار در هفته، اقدامی مهم و موثر را برای بهبود وضعیت آن‌ها انجام می‌دهد و در راستای اهداف خود قدم می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top