اهدای بسته های غذایی به کودکان مبتلا به سرطان اردبیل بمناسبت عید قربان

اهدای بسته های غذایی به کودکان مبتلا به سرطان

به گزارش روابط عمومی شمیم مهر اردبیل، صبح امروز سه شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲، در روزهای بهاری امیدوار که با رونق و شادی معنوی واقع می‌شود. تعداد ۵۰ بسته غذایی توسط بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل به خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان اهدا شد. این اقدام انسانی و خیرخواهانه که به صورت همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان به انجام رسید، هدفش ارائه کمک و حمایت به این خانواده‌های بی سرپرست و مبتلا به سرطان بود.

بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، توانست با همکاری رهبری و اعضای فعال خود. ۵۰ بسته غذایی کامل شامل;

  • گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، عدس و نخود را جمع‌آوری و تهیه کند.
  • این بسته‌های غذایی با همه‌ی لوازم مورد نیاز و کیفیت مناسب، به خانواده‌هایی که فرزندانی مبتلا به سرطان دارند، تقدیم شد.

سخنان رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست

رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، حاج جواد قرآن نویس، در اعلام این خبر بیان کرد. “از آنجایی که عید قربان فرصتی است که ما را به خودباوری، همدلی و همبستگی بیشتر با نیازمندان و محرومان می‌انگیزد. ما تصمیم گرفتیم در این روز پرفراز و نشیب، با اهدای این بسته‌های غذایی به خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان. سهمی از محبت و امید خود را در این روزهای خوب به آن‌ها برسانیم.”

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top