اعطای نشان عالی بنیاد و نقاشی کودکان

به گزارش روابط عمومی شمیم مهر اردبیل، در حاشیه بازدید شهردار منطقه یک اردبیل از بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل. به شهردار این منطقه نشان عالی بنیاد و نقاشی‌های زیبا و خلاقانه کودکان مبتلا به سرطان اهدا شد.

در این رویداد ممتاز، که به منظور تقدیر از دستاوردهای شایان توجه بنیاد. ابراز قدردانی از حمایت و همکاری شهردار منطقه یک اردبیل برگزار شد، نشان عالی بنیاد به شهردار اهدا شد. این نشان، به عنوان علامتی از ارزش‌گذاری و تشکر بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل از اقدامات و حمایت‌های شهردار منطقه یک اردبیل در حوزه‌ی اجتماعی و خیریه، اهدا شد.

علاوه بر نشان عالی بنیاد، نقاشی‌های زیبا و پرانرژی کودکان مبتلا به سرطان نیز به شهردار ارائه شد. این نقاشی‌ها که با دست‌های کوچک و پرتلاش این کودکان طراحی شده بودند. علاوه بر ارزش هنری و زیبایی خود، نمادی از مبارزه، امید و قدرت بی‌نهایت این کودکان در برابر سختی‌ها و بیماری بودند.

با دریافت نشان عالی بنیاد و نقاشی‌های زیبا، شهردار منطقه یک اردبیل ابراز خرسندی و امتنان خود را ابراز کرد و تأکید کرد. که همچنان پشتیبان و همراه بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل خواهد بود و تلاش خود را برای حمایت از این کودکان و خانواده‌های آنان ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top