بازدید شهردار منطقه یک اردبیل از بنیاد شمیم مهر استان اردبیل

بازدید شهردار منطقه یک اردبیل

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، قبل از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ شهردار منطقه یک اردبیل به همراه معاونین و مدیران شهرداری از بخش های مختلف بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این موسسه قرار گرفتند. در این بازدید، شهردار منطقه یک اردبیل ضمن کمک مالی به این بنیاد، از تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد جهت خدمت رسانی به کودکان مبتلا به سرطان و بی سرپرست قدردانی کرد. حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل نیز در این بازدید، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این بنیاد ارائه داد. در پایان این بازدید، نشان عالی بنیاد و نقاشی کودکان مبتلا به سرطان به شهردار منطقه یک اردبیل اهدا شد.












در این بازدید پر مهم و موفقیت‌آمیز، شهردار منطقه یک اردبیل به همراه معاونین و مدیران شهرداری، با دقت و تمعن از بخش‌های مختلف بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل بازدید کردند. این بازدید به شهردار امکان می‌دهد به نزدیکی با فعالیت‌ها و خدماتی که این موسسه به کودکان مبتلا به سرطان و بی سرپرست ارائه می‌دهد، بیشتر آشنا شود.

شهردار منطقه یک اردبیل در این بازدید، علاوه بر حضور فیزیکی، با اهدای کمک مالی به بنیاد شمیم مهر، تلاش‌ها و اقدامات بنیاد را در راستای کمک به کودکان مبتلا به سرطان و بی سرپرست تحسین کرد. این کمک مالی نشان از تعهد شهردار به حمایت از بنیاد و ارائه کمک‌های مالی برای بهبود وضعیت این کودکان است.

سخنان حاج جواد قرآن نویس

همچنین، حاج جواد قرآن نویس، رئیس هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل، در این بازدید گزارشی کامل از فعالیت‌ها و اقدامات این بنیاد ارائه کرد. او به شهردار و همچنین تمامی حاضران در بازدید از تلاش‌های بنیاد و نیز مشارکت و همکاری خیرین و داوطلبان در این راه تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مجموعه‌بازدید، به شهردار منطقه یک اردبیل نشان عالی بنیاد به عنوان علامتی از تقدیر و قدردانی بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل اهدا شد. همچنین، نقاشی‌های زیبا و خلاقانه کودکان مبتلا به سرطان نیز به شهردار تقدیم شدند که نمادی از قدرت و امید این کودکان در مواجهه با بیماری بودند.

با این اهداها و بازدید موفق شهردار منطقه یک اردبیل، نشان داده شد که حمایت و همکاری با بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و بی سرپرست برای ارتقاء و بهبود شرایط زندگی آنان در دستور کار این مقام عالی قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top