خدمتی دیگر از بنیاد شمیم مهر استان اردبیل به خانواده تحت پوشش سرطانی

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، بدنبال سرکشی و بازدیدهای دوره ای کارشناسان بنیاد شمیم مهر از کودکان سرطانی تحت پوشش و با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات این خانواده ها، نرده کشی پله های منزل یک خانواده دارای فرزند تحت پوشش بنیاد در روستای خیارک اردبیل انجام شد.

گفتنی است با توجه به ضرورت حفظ ایمنی این کودک مبتلا به سرطان و بدلیل نبود حفاظ مناسب و ایمن، این اقدام پس از گزارش بازدید توسط کارشناسان بنیاد شمیم مهر استان و دستور رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان استان در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

لازم به ذکر است بازدیدهای دوره ای و مستمر کارشناسان بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل با هدف بررسی و جمع آوری مسائل و مشکلات مختلف کودکان تحت پوشش و خانواده های آنها انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شمیم مهر استان اردبیل، به منظور رفع مشکلات و نیازهای خانواده‌های کودکان سرطانی تحت پوشش، کارشناسان بنیاد شمیم مهر به صورت دوره‌ای و بازدیدهای منظم از این خانواده‌ها اقدام به بررسی اوضاع و حل مسائل آنها می‌نمایند. در این راستا، یکی از خانواده‌هایی که فرزند مبتلا به سرطان را در خود جای داده و تحت پوشش بنیاد شمیم مهر قرار دارند، در روستای خیارک اردبیل اقدام به نرده کشی در پله‌های منزل خود نمودند.

این اقدام در نظر گرفته شد، زیرا با توجه به ضرورت حفظ ایمنی کودک مبتلا به سرطان و عدم وجود نرده‌های مناسب و ایمن در پله‌های منزل، به وجود آمدن هرگونه حادثه و سقوط را جلوگیری می‌کند. پس از انجام بازدید توسط کارشناسان بنیاد شمیم مهر استان و در پی دستور رئیس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان استان، این اقدام در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گرفت.

از این رو، بازدیدهای منظم و دوره‌ای کارشناسان بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان شمیم مهر استان اردبیل برای بررسی و جمع‌آوری مسائل و مشکلات مختلف کودکان تحت پوشش و خانواده‌های آنها انجام می‌شود. این بازدیدها به منظور بهبود وضعیت آنها، ارائه کمک‌های لازم و بهبود خدمات ارائه شده توسط بنیاد صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top